Assalamualaikum...
So, yesterday my fiance came over all the way from JB to Rawang especially for Pameran Pengantin 2011 ni! Whoaaaaa..... sanggupnyeeee dia kan?? Sigh! I wish!!!!!!! xde maknenye, dia dtg sini sebb nak hantar kereta kat adiknye yag bekerja di Shah Alam, pastu, singgahla my house sekali..hehe
Well, we arrived at PWTC around 4pm, the parking spots were very limited, have to selit2 in between kereta lain..luckily I'm a gooood driver!! Side parking~~not a problem at all, hokkay!! hehe ape motif??? Ok, back to the story, we went there and the crowd were very crowding! hahah menyibukkk je dtg jugak! hehehe padahal dorg lg berhak dtg, atleast dorg dah ade tarikh..xmcm aku!huhu xpela, Malaysia ni aman, so, sukatilaaa! So, disebabkan i dah recce pameran tu ari jumaat lepas, then it was easy for me to find my ways around the pameran. I knew already which way to avoid and which booths to go!hehe
Actually, my intention in forcing azwan to come to this pameran becoz, I wanted to book the wedding cards. The packages here were incredible!murah sgtttt...so, walaupun kitorg xde tarikh lg, kitorg dah tempah kad!!!! hahahahah tarikh tu nnt I tulis manually using pen kilometrico bermata 1.5mm je (wane itam)!! hehe
So, i dah booked 1500 kads, for both sides. His and mine.. hopefully by July or August, I leh g kedai tu and settle everything... hmmm...another task was to find out on the photography packages that's in the market...mmg mahal la.....betolla org ckp, kalu nak kawen ni..duit tu mcm duit monopoly je...kalu xde, konsider bankrap..kalu ade, tp sikit, konsider miskin...huhuhu kawen pon mcm tu gak...kalu duit xckp, xlehla nak dpt ape yg best2 ni..kenala settle for the basics je..huhu tp i xnak basic je!!! i nak advance!!!huhu Oleh itu, both of us telah bersetuju, untuk tidak membazir wang lg selepas ini..hehe
Semua gaji masuk ASB!! hahaha hari2 mkn angin je! hehee if only people can survive like that la kan...xpela, based on yesterday's decision, yesterday shall be our last date at least until July 2011..hehe hopefully la...sebb kalu dia dtg sini pon, byk belanje..siannn dia! I ni plak, liat nak g JB tu..Alasan: jauhlaaaaa..... (T_T).. end up, dia yg dtg sini..hihi
Okla...i think that's all for now..till then..bye!
No comments:
Post a Comment